Zapomněli jste heslo?
EN
SE
NO
DK
FI
DE
SK
BE
NL
AU
TR
CH
FR
PL
V BSR máme recept a potřebné ingredience na to, jak udělat Audi A6 3.0TDI, MY2015 výkonější, ovladatelnější a bezpečnějšíCo byste řekli výkonu 328 koní a 691 newtonmetrů? Homologované brzdové komponenty EBC Brakes z Anglie, zvyšují brzdný účinek až o 40%, delší životnost, téměř nulová prašnost
Pancéřové brzdové hadičky Goodridge - tato konstrukce eliminuje houbovitý pocit brzdového pedálu při větší zátěži, výrazně zlepšuje odezvu brzdového pedálu a lepší dávkovatelnost brzdné síly. Špičková brzdová kapalina Millers Oils CZ Performance
Distanční podložky Eibach Pro-Spacer pro větší stabilitu a lepší vzhled vozu. Homologace TÜV. Vyrobeno v Německu.
Špičková homologovaná podvozková sada Eibach B12 Pro-Kit . PCS - Profesionální Systém Zatáčení. - Precizní odezva, excelentní jízdní výkon s velkou rezervou pro bezpečnost. - Snížení 30 mm. - EIBACH Pro-Kit performance pružiny s progresivní charakteristikou. - Pružiny a tlumiče testované na silnicích a odladěné tak, aby jeden druhého příkladně doplňoval. - BILSTEIN plynotlaká technologie. - BILSTEIN mono-tube/Upside-Down technologie. Vyrobeno v Německu
Unikátní PPC3 Tuning Systém pro snadné přeprogramování vozu přes diagnostickou zástrčku OBD jak nastavením BSR, tak nastavením originálním. Výsledkem je výkon 328 HP/691 Nm
Sportovní filtry zvyšují výkon motoru o cca 3-4HP. Sportovní vzduchový filtr má menší odpor vzduchu než běžně používané papírové filtry. Jednoduše řečeno, motor běží snadněji a má lepší odezvu na sešlápnutí plynového pedálu. Pokud je u vozu provedena úprava zvýšením jeho výkonu je někdy nezbytné vyměnit obyčejný vzduchový filtr za sportovní, protože motor při plném zatížení vyžaduje přísun většího množství vzduchu. Filtry jsou omyvatelné a pokud se o ně budete správně starat, jejich životnost je stejná, jako životnost Vašeho automobilu. JR Filters . Homologace TÜV. Vyrobeno ve Francii.
Změření a nezbytné seřízení sbíhavosti náprav na špičkovém 3D Laserovém zařízení od HUNTER Engineering u nás v BSR