Je cítit, že Volvo navrhlo zcela nový typ odpružení. Jak přední, tak zadní osa je kompletně přepracovaná. Pryč jsou staré, na bázi Fordu převzaté prvky z litiny a měkké oceli, které byly tak senzitivní na točivý moment. Nová přední náprava využívá dvojitá příčná ramena. Vzadu je navíc napříč umístěno laminátové pero (jako u Chevroletu Corvette). Především vozy s pohonem všech kol (AWD) je velice příjemné řídit. Výjezdy ze zatáček či kruhové objezdy jsou podobné jízdě s vozem poháněným pouze zadní nápravou. To jak vůz sedí na zadní nápravě a akceleruje je skutečný zážitek. S tímto znatelným nárůstem výkonu dostává vůz charakter, který si opravdu zaslouží!
Originál
197
BSR
259
Originál
414
BSR
516
Vyberte si své řešení PPC jednotky:
Tento vůz vyžaduje dekódování. Zvolte jednu z možností:
Jak na to?
Jak na to?