TUNING & PERFORMANCE výhodněji

Zavřít
Přihlásit
Přihlásit
Založit nový účet?
Zapomněli jste heslo?

Průvodce pro správnou volbu, Část II.

Průvodce pro správnou volbu, Část II.

Jak se zorientovat ve světě tuningu motoru? Přinášíme několikadílný seriál, ve kterém se dozvíte vše potřebné pro správnou volbu.

Díl druhý

Ukazujeme skutečná čísla místo vymyšlených - Když přemýšlíte o zakoupení něčeho drahého, rozhodně chcete dopředu vědět, co získáte. Jsme stejného názoru, a proto prezentujeme čísla a hodnoty, které jsou pro vás relevantní, takže budete rozumět tomu, co si od nás kupujete. Měření výkonu je věda skoro sama o sobě, ale jednoduše řečeno, hodnoty výkonu jsou naprosto bezcenné, pokud je nelze spojit s realitou.  

Nemůžete srovnávat hrušky a jablka - Proč je tak důležité znát standardní výkon, když vás zajímá výkon po úpravě? Protože je to jediný způsob, jak určit skutečný rozdíl ve výkonu! Jedině změřením standardního výkonu a výkonu upraveného motoru podle naprosto stejných standardů a následným porovnáním těchto hodnot můžete získat skutečný rozdíl mezi standardním a upraveným softwarem. O přesnosti hodnot výkonových parametrů můžete vždy pochybovat, protože výkon lze měřit různými způsoby a za různých podmínek. Je také možné odlišným způsobem odhadnout ztráty převodových soukolí v různých autech, při různých otáčkách a na různých převodovkách. Proto je tolik důležité vždy ukázat, jak vysoká je úroveň standardního výkonu zjištěná vlastním měřením. Bez změřeného standardního výkonu nemáte nic!

Skutečné testy akcelerace - Dalším krokem, který provádíme, abychom zajistili korektnost výkonových parametrů, je jejich vztažení ke skutečnosti na základě testů akcelerace. Procentuální hodnota nárůstu mezi standardním a upraveným nastavením pomůže odhalit, zda je zvýšení výkonu motoru skutečné nebo přehnané. Právě časy akcelerace potvrzují, zda je změřený výkon skutečný a ne vymyšlený. Protože řazení se u jednotlivých aut značně liší, rozhodli jsme se měřit tři rychlostní pásma. Tím chceme především napodobit situace při předjíždění v rozmezí různých rychlostí. K čemu je u sériových aut v běžném provozu údaj o změně zrychlení 0 - 100km/h, které nemůžeme NIKDE legálně vyzkoušet? BSR je tímto odhodláním v podstatě ojedinělým příkladem na poli tuningu, ale jsme silně přesvědčeni, že není možné odvést dobrou práci, pokud něco z toho ošidíte. 

Jaká je tedy pravda?

Čtěte zde: Průvodce pro správnou volbu tuningu motoru, chiptuningu a performance  

#bsr #bsrtuning #tuning #performance #chiptuning #lowered #eibach #jizdasnu #tuningbezpecne #bsr_performance_cz #bsrperformance





Zveřejněno: 2020-02-17

Zavřít
Zavřít